kroppsideal

nu är jag här igen!
så tänkte jag prata om nått som jag tror att många kan relatera till..kroppsideal. 
 
många har svårt med sina kroppar och jag är en av dom, jag har haft så svårt med hur min kropp ser ut och de spelar ingen roll hur jag har sett ut eller villken vilkt jag haft, så är jag inte varit nöjd!
tror inte att jag är ensam om detta! 
Om du går på stan så ser man skyltdockor som är i "size zero" på reklamerna eller på tvprogram så ser man samma typ av tjej.. 
men de är inte så konstigt att man har en skev bild på hur man "ska" se ut.
 
 
man kaske inte ska sträva efter en size zero kropp, kan man inte börja sträva efter en hälsosammare livsstil, inte en diet men en livsstil! 
annars kan man "bara" lära sig att älska sig själv!
de är inte lätt men de går!
 
du är vacker och glöm inte de!
 
 


Kommentarer
Anonym

Du är jätte vacker cajsa, verkligen en av dom finaste jag vet. Ditt utseende är helt otroligt! <3

2014-05-29 @ 12:04:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cajsabloom.blogg.se

To see a world in a grain of sand

RSS 2.0