förlåt igen! (igen)

FÖRLÅT för mitt super dåliga bloggande! men de är så här att jag vet inte vad jag ska skriva om..
och den så är de så här att jag känner mig allmänt sämst och värdelös på allt.. 
idag är en sån dag.. ja och jag vet att alla har dåliga dagar,
men jag har en sån här dag när jag stör mig på allt och då menar jag allt från typ barn som skriker till folk som andas högt och till och med folk som skrattar! 
känner mig bara för att krypa upp i mammas knä och hon kunde göra allt bra igen.. som när man va liten.. men så är de inte i verkligheten.. 
jag önskar att de skule kunna vara lätt.. bara för en stund, jag är så less på alla motgångar. jag är så less på att känna mig nere.. och jag är så JÄVLA LESS på alla mardrömmar om dig!
ännu en gång tar jag upp dig..
jag önskar att jag kunde ändra de som har hänt, men så lätt är de inte.. 
man kan inte bara ha de bra, för hur skulle man kunna veta att man har de bra?
och om man inte haft de svårt, hur skulle man kunna veta vilka som stannar kvar även om man har de svårt?
 
"Vi delar samma himmel..om som betyder något för mig tittar på samma stjärnor som mig. Vi är inte så långt bort trots allt"
de är nått som jag brukar tänka på när jag har de svårt.. och känner saknad.. 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Vi kan ju försöka.. Kom så kramas vi hjärtat mitt. ;)

2014-01-27 @ 23:25:24
Irene

Men vad tråkigt att höra att du känner dig värdelös, det är svårt att förstå att någon som du som är både duktig, klok och dessutom med ett sånt fint inre och yttre som du kan känna så. Jag vet att du är en stark tjej och att det kommer att vända (även om det inte alltid känns så).
Massor av kramar till bästaste du!!! <3

2014-01-28 @ 07:24:35
Petra

Jag ska ta mig en tur ut ikväll och titta på dom där stjärnorna :) kämpa Cajsa! Låt inte förlorare vinna över dig, ge dom aldrig en chans! Kämpa hjärtat! <3

2014-01-28 @ 18:07:12
En gammal vän

Förlåt för att jag inte såg all din smärta när vi var vänner. Förlåt för att jag inte förstod.

2014-02-05 @ 11:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cajsabloom.blogg.se

To see a world in a grain of sand

RSS 2.0