Mitt sätt

så jag vet att jag inte bloggat på ett tag, och jag måste bli bättre på de..
Men de är så här att jag sover så lite och jag har mått ganska dåligt, så man har inte så mycket energi!
 
men jag ville prata om självförtroende, så som många kanske inte vet så har jag haft de tuff men mitt självförtroende och har fortfarande lite jobbigt med  de, men de är just på grund av alla fula ord man fått kastat mot sig och bakom ryggen...
och när jag mår riktigt dåligt så kan jag höra alla elaka ord snurra i huvudet om och om igen!
men om de är nått jag har lärt mig om folk som mobbar är att deras självförtoende är så lågt så deras sätt för att må bra över sig själv är att trycka ner andra och få andra att må skit, 
man måste bara skaka av sig skiten och man måste inse att dom säger bara detta för att må bättre över sig själv!
 
Nått som fått mig att må bra är faktiskt att ta hand om mitt yttre men oxå de inre, man måste våga se sig i spegeln och känna sig snygg, se dig själv i ögonen och sätt fokusen på vad du gillar, och inte de negativa! 
 
man kanske kan köpa några snygga underkläder, eller fixa håret allt är ju tillåtet!
om man ska dra nått exempel så älskar jag att fixa naglarna, de får mig att känna mig fin eller sminka mig på nått fint och roligt sätt! 
så som sagt sätt fokus på de som är bra och inte de som är dåligt!
 
hur gör du för att känna dig fin?
 
bjuder på lite nagel bilder
 
ha de bäst!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cajsabloom.blogg.se

To see a world in a grain of sand

RSS 2.0