jag hatar dig!

hur kan jag glömma..
alla mardrömmar..
alla hemska minnen...
att jag inte kan glömma att du finns.. och hur skulle jag kunna glömma!?
du ska ha en sak klart för dig...du förstörde så mycket för mig.. och de är däför jag hatar dig!
 
jag vet att de är att hata är ett stark ord men iband kan man bara ha rent hat mot någon. den 14 februari 2011 förändrade du mitt liv,.
jag kommer aldrig glömma den kvällen den stunden, men jag har bara en fråga, varför? varför jag?
jag blockerade dig på facebook, telefonen och på alla sätt du kan kontakta mig men du finns alltid där, så fort jag ska sova..
Alla har vi olika bilder på monster, och mitt monster är du.. 
jag hatar dig och jag kommer aldrig förlåta dig!
 
jag vet att du inte kommer se detta men jag kände för att skriva av mig och ja de är okej! 
men livet blir bättre, en dag kanske jag kan berätta varför men än idag är de svårt att prata om de.
men jag lovar livet blir bättre!
 
 
 
English

how can i forget ..
all nightmares ..
all the awful memories ...
I can not forget you .. and how could I forget!?
you should have one thing clear to you ... you destroyed so much to me .. and thats why, I hate you!

I know they're hate is a strong word but sometimes it okey to hate. February 14, 2011 changes to my life.
I will never forget that night, that moment, but I have just one question, why? why me?
I blocked you on facebook phone and in every way you can contact me, but you are always there, whenever I go to sleep ..

We all have different pictures of monsters and my monster is you ..
I hate you and I will never forgive you!

but life gets better, maybe one day I can tell you guys, but today they are hard to talk about it.
but I promise you life gets better!

 


Kommentarer
Mamma

Såren kommer att läka och bli som ett ärr som kommer att blekna, men kommer alltid finnas kvar.. jag vet att det blir bättre. Stora kramar på dig hjärtat.

2013-10-30 @ 20:54:23
Jilly

Som sagt var det blir bättre!
Kram på dig tjejen.
:)

2013-10-30 @ 21:13:33
URL: http://hens.devote.se
Petra A

Det blir bättre vännen! Finns för dig och de hoppas jag du vet. Utan dig hade inte jag inte varit där jag är idag du har stöttat mig genom allt de här och jag kommer alltid att finnas för dig glöm inte de!!
Kram! <3

2013-10-30 @ 21:32:07
Elin

Det kommer aldrig att försvinna helt, hur mycket vi än vill det. Men med tiden kommer det blekna och du kommer alltid ha ett stort stöd från mig vännen! <3

2013-10-30 @ 22:33:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cajsabloom.blogg.se

To see a world in a grain of sand

RSS 2.0