Ren lycka!

Jo jag vet att de har varit mycket inlägg om hur jobbigt saker och ting är men även i mörkret så kommer alltid solsken! mitt solsken är du.
Som rubriken säger, ren lycka, min älskade pojkvän skulle åka ner till katrineholm för plugga och vara borta i 7 veckor  vilket jag tycker är mycket jobbigt eftersom att han är min "klippa" och stöttar mig och försöker alltid rycka upp mig när jag har de jobbigt! 
Men idag fick han veta att han inte behöver åka förns på torsdag så jag får spendera lite mer tid med honom innan han måste åka ner.
och för mig är de ren lycka att få några extra dagar med honom!
 
de blir lixom så konstigt och tomt utan dig runt om kring mig, sängen som var så liten blir jätte stor, det blir så tyst när man inte har de tysta små snarkande ljuden när du sover, JA de är tomt utan att ha dig runt om kring mig. 
Men de betyder bara att jag älskar dig hjärtat!
 
Nu tänker jag berätta att jag har otroligt svårt att skiljas från dom jag älskar och bryr mig om.( men de ligger i familjen ;)..) Men de är ju naturligt att känna så.. Eller..Har jag fel? 
jag tror att alla tycker att de är jobbigt.. mer eller mindre.. men i min familj så gråter vi som tokar (ni vet vilka ni är) men de är okej att bli ledsen när man skiljs åt, visst är de jobbigt.
De är ju inte hejdå, vi syns ju snart!
 
English
 
I know its been alot of posts about how bad things are , but in the dark there will be sunshine! my sunshine you are.

As the title says , pure happiness, my beloved boyfriend would go down to katrineholm for study and to be away for 7 weeks which I think is very difficult because he is my " rock" and supports me and always try to pick me up when I have it ruff!
But today he was told that he can stay to Thursday so It snice to know that i can spend some more time with him before he has to go.
and for me is the sheer happiness to get a few extra days with him!

its so strange and empty without you around around me , the bed was so small becomes very large , it becomes so quiet when you do not have the quiet little snoring noises while you sleep, YES they are empty without you around around me.
But thats just means that I love you darling!

Now I tell you that I have incredibly difficult to be separated from those I love and care about. (But  my family is a bit sensitive ;) ..) But its natural to feel that way .. Or .. Am I wrong ?
I think everyone thinks it's hard .. more or less ..my family cry like fools ( you know who you are) but it's okay to be sad when you are separated from the family, because it sucks!
it's not good bye ,but a see you soon!

 

 


Kommentarer
Anna

Alltså jag undrar vilka du syftar på?? tittar mig omkring i huset och ser bara hundarna.. ;)

2013-11-03 @ 20:16:22
Emsi

Naaw gud va kul att ni får några fler dagar tillsammans :3 Ni är typ det sötaste paret ever c:

2013-11-03 @ 23:22:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cajsabloom.blogg.se

To see a world in a grain of sand

RSS 2.0