argt inlägg igen..

så nu kommer de ett argt inlägg ingen..
så i dag var jag på vårdcentralen och de va ganska mycke folk där,. så alla har väl kanske inte vet all när man kommer till ett sånt ställe så tar man sig en kölapp och sitter och väntar på sin tur.. 
så jag tog mig en lapp och satt mig ner och väntade snällt. nu till de de som stör mig, när man sitter snällt och väntar på min tur och så kommer de nån jävlel och tränger sig inte bara för mig utan 10 personer till, seriöst ta din kölapp och sätt dig ner och vänta som alla andra.. 
idag var en sådan dag när inte bara en gjorde så de va nog 3-4 stycken, snälla mäniska calm the fuck down och sluta träng dig, de går inte snabbare för dig att få hjälp, med tanke på att personalen ber dig att ta en kölapp och vänta på ditt nummer ska dyka upp.
så snälla människor jag ber er snälla ta en kölapp och vänta! 
 

so now they are going a cross post again ..
so today I was at our center and the was pretty crowded there. so everyone may well not know when you come to a place like that so do you get a ticket and sitting and waiting for their turn ..
so I took a piece of paper and sat down and waited nicely. Now the ones that bother me, when you sit nicely and wait for my turn and they will someone bitch and intrudes not only for me but 10 people to seriously take your queue number and sit down and wait like everyone else ..
Today was such a day when not only one person did it but probably 3-4 people, please calm the fuck down and stop it! it does not go faster for you to get help, given that the staff asks you to take a queue number and wait for your number to show up.

so please I ask you to please take a ticket and wait!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cajsabloom.blogg.se

To see a world in a grain of sand

RSS 2.0